آبیاری پایدار ۲۴۰ هکتار فضای سبز مشهد با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آزادی چندصدایی چطور سیمای شهر را تغییر می‌دهد؟ شهردار مشهدمقدس خبر داد: پیشرفت چشمگیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده یادی از «صادق رضازاده شفق» که چند اثر مهم درباره نادرشاه دارد | تاریخی که از مشهد نوشته شد گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۰۶۶۰۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به درخواست شهروند مبنی بر افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع).

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز، شهروندی در  پیامی  به  صدای مردم درخواستش را  این چنین مطرح می کند: از اتوبوس رانی تقاضا داریم تعداد اتوبوس های منتهی به حرم مطهر را در محدود قاسم آباد بیشتر کند. جمعیت قاسم آباد، زیاد است اما تعداد اتوبوس هایی که به سمت حرم مطهر می رود، کم است. به همین دلیل این خطوط که به حرم منتهی می شود، بسیار شلوغ است. همچنین لطفا تعداد اتوبوس خط ۱۷ قاسم آباد را اضافه کنید. گاهی مردم بیش از سی دقیقه در انتظار هستند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در پاسخ به درخواست شهروند می گوید: درخواست شهروند، درست است و مطالبه فقط یک نفر نیست چرا که همه مشهدی ها در همه نقاط شهر دوست دارند با یک اتوبوس به حرم مطهر عزیمت کنند.

عباس اتحادی می افزاید: اما به علت تراکم ترافیک معابر هسته مرکزی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و ظرفیت محدود پایانه های سازمان امکان برقراری هر خط از هر نقطه شهر به حرم مطهر با یک سرویس نیست، بنابراین طبیعی است که شهروندان با تبادل سفر به حرم مطهر مشرف شوند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در ادامه می گوید: خطوط ۸۳۰ و ۸۳۱ که همان خط۳ بی آرتی است در محدوده قاسم آباد شهروندان را با سرفاصله کمتر از پنج دقیقه به حرم مطهر منتقل می کند و حرم مطهر ایستگاه دارد. اگر منظور این شهروند نقطه ای خاص از قاسم آباد است باید خود را با تبادل سفر به دو خط مذکور به بولوارهای امامیه و شاهد برسانند و از آنجا به حرم مطهر عزیمت کنند.

به گفته او در شرایط غیر اوج حضور مسافر، شهروندان با زمان شصت دقیقه ای به مقصد می رسند. رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در مورد خط ۱۷ و تأخیرهای این خط برای رسیدن به ایستگاه نیز این طور پاسخ می دهد: خط ۱۷ از پایانه الهیه به پایانه آزادی تبادل سفر می کند و در حال حاضر ۷ دستگاه ناوگان فعال دارد.

اتحادی ادامه می دهد: سرفاصله زمانی استاندارد این خط پانزده دقیقه است. در زمان های اوج حضور مسافر، به علت ترافیک این خط کمی با تأخیر به ایستگاه می رسد و در این ارتباط ممکن است سرفاصله هر اتوبوس به بیست وپنج دقیقه افزایش پیدا کند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به این نکته نیز اشاره می کند: با عوامل انتظامات و رؤسای خطوط هماهنگ شد که در زمان های اوج حضور مسافر، با تزریق ناوگان کمکی سر فاصله زمانی خط مدیریت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->