«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۰۶۶۰۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به درخواست شهروند مبنی بر افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع).

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز، شهروندی در  پیامی  به  صدای مردم درخواستش را  این چنین مطرح می کند: از اتوبوس رانی تقاضا داریم تعداد اتوبوس های منتهی به حرم مطهر را در محدود قاسم آباد بیشتر کند. جمعیت قاسم آباد، زیاد است اما تعداد اتوبوس هایی که به سمت حرم مطهر می رود، کم است. به همین دلیل این خطوط که به حرم منتهی می شود، بسیار شلوغ است. همچنین لطفا تعداد اتوبوس خط ۱۷ قاسم آباد را اضافه کنید. گاهی مردم بیش از سی دقیقه در انتظار هستند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در پاسخ به درخواست شهروند می گوید: درخواست شهروند، درست است و مطالبه فقط یک نفر نیست چرا که همه مشهدی ها در همه نقاط شهر دوست دارند با یک اتوبوس به حرم مطهر عزیمت کنند.

عباس اتحادی می افزاید: اما به علت تراکم ترافیک معابر هسته مرکزی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و ظرفیت محدود پایانه های سازمان امکان برقراری هر خط از هر نقطه شهر به حرم مطهر با یک سرویس نیست، بنابراین طبیعی است که شهروندان با تبادل سفر به حرم مطهر مشرف شوند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در ادامه می گوید: خطوط ۸۳۰ و ۸۳۱ که همان خط۳ بی آرتی است در محدوده قاسم آباد شهروندان را با سرفاصله کمتر از پنج دقیقه به حرم مطهر منتقل می کند و حرم مطهر ایستگاه دارد. اگر منظور این شهروند نقطه ای خاص از قاسم آباد است باید خود را با تبادل سفر به دو خط مذکور به بولوارهای امامیه و شاهد برسانند و از آنجا به حرم مطهر عزیمت کنند.

به گفته او در شرایط غیر اوج حضور مسافر، شهروندان با زمان شصت دقیقه ای به مقصد می رسند. رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در مورد خط ۱۷ و تأخیرهای این خط برای رسیدن به ایستگاه نیز این طور پاسخ می دهد: خط ۱۷ از پایانه الهیه به پایانه آزادی تبادل سفر می کند و در حال حاضر ۷ دستگاه ناوگان فعال دارد.

اتحادی ادامه می دهد: سرفاصله زمانی استاندارد این خط پانزده دقیقه است. در زمان های اوج حضور مسافر، به علت ترافیک این خط کمی با تأخیر به ایستگاه می رسد و در این ارتباط ممکن است سرفاصله هر اتوبوس به بیست وپنج دقیقه افزایش پیدا کند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به این نکته نیز اشاره می کند: با عوامل انتظامات و رؤسای خطوط هماهنگ شد که در زمان های اوج حضور مسافر، با تزریق ناوگان کمکی سر فاصله زمانی خط مدیریت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->